petek, 7. november 2014

Kuverta za darilni bon

Pozdravljeni/e!

Danes vam pokažem prav poseben izdelek, ki sem ga resnično delala z ljubeznijo. Naredila sem kuverto za darilne bone ali denarno darilo. 


Včeraj je možek praznoval rojstni dan in nisem želela, da mu naredim voščilnico. Darilne kuverte so mi bile vedno všeč, ampak me nikoli niso pritegnile, da bi jih izdelala. Vedno sem mislila koliko je nekega prepogibanja in rezanja.



Uuuuhhhh...kako sem bila vesela, ko sem na internetu našla postopek izdelave. Na tej povezavi Ustvarjalnega dotika najdeš postopek, če te zanima kako izdelati darilno kuverto.



Zakaj sem se odločila, da je osrednji motiv prestrašeni padalec? Hhhhmmm....odgovor se skriva v notranjosti kuvertice ;)))


Motivček sem dobila za nagradico, pa sem na žalost že pozabila od katerega izziva. Vem pa, da sem si lahko izbrala pet digijev. Vse digitalne motive mi na željeno velikost na akvarelni papir sprinta ravno A. 



In da ni kaj posumil, sem mu povedala, da izdelujem otroško voščilnico ;))) Zadnje mesece ima tako gužvo, da je revež pozabil na svoj rojstni dan ;((( A. je res nekaj posebnega v mojem srcu, zato Marinina misel še kako lepo pristoji na izdelek.


Že od nekdaj je adrenalinski tip. Ko sva se pred 19 leti spoznala, je alpinistično plezal. Včasih v poletnih mesecih pelje otroke na plezališče na Klancu, kjer za pokušino splezajo nekaj kratkih metrov. Letos si je privoščil tudi polet z jadrilico. Pred dvema letoma je na Pagu šel na tečaj potapljana.  




Darilnega bona je bil zelo vesel, saj je bila to njegova skrita želja. 


Nisem še zasledila, da bi katera od ustvarjalk pokazala tudi zadnjo stran.


Žepka na zadnji strani sta ravno pravšnja, da v notranjost skrijemo tudi  tagec.  Upam, da vam je kuvertica všeč in da jo boste poskusile izdelati tudi same.  


42 komentarjev:

  1. Super kuverto za denar si izdelala. Tudi sama se kuverte nisem lotila, saj imam podobne pomisleke kot ti. Samo, da je kaj v vezi pregibanja me takoj odvrne. Imam občutek, da bi samo mečkala in nebi nič ratalo :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Najprej VSE NAJBOLJŠE želim tvojemu Andreju...in ja...zelo pogumen, če je njegova želja, da frči po zraku. Zanimivo darilo.Štampiljka s tem motivom je pa fantastična. Kuvertice so pa tudi meni zelo všeč. Imam sicer par plastičnih šablon v različnih velikostih, da si olajšam delo. Zelo hitro so narejene, več časa vzame krancljanje po njih. Si me pa opomnila, da si jih še sama lahko naredim kaj za v NNNP škatlo (nič nas ne sme presenetiti). Bodi kar se da lepo. čao

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitke tudi z moje strani:)) Krasno kuverto si mu izdelela, vidi se, da je narejena z ljubeznijo. Si me kar spodbudila h kaki takšni kuverti, tudi jaz imam podobne pomisleke kot ti, zato hvala za link:)
    P.S. Na padalce imamo iz našega dvorišča čudovit razgled, morda kdaj vidimo torej ravno tvojega moža:)) Lepo bodi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tanja tudi tebi hvala ;)...se je odločil, da bo spomladi frčal ;))))

      Izbriši
  4. Krasno kuverto si naredila. Tudi mene je zamikalo, da sprobam. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Te kuverte so res lepe, sem jih nekaj že naredila.

    OdgovoriIzbriši
  6. Lovely card and beautiful envelope too.
    Thank you for sharing at Allsorts;-))m

    OdgovoriIzbriši
  7. Vse najboljše tvojemu škorpionu, ups, možeku. :-) Naj lepo frči po zraku.
    Krasno kuvertico si mu izdelala. Vidi se, da si delala s srcem. :-) Hvala za link. Morda se je kdaj tudi sama lotim.

    OdgovoriIzbriši
  8. Wonderful fun design, Jana and a great image!
    Thank you for joining us at Digi Choosday! Jane xx

    OdgovoriIzbriši
  9. Vse najboljše tvojemu dragemu
    super presenečenje ste mu pripravili in krasna kuvertica
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  10. Jana what a beautiful envelope.

    Thanks for join us at ScrapbookStampSociety Challenge.

    Greetings Karin DT Coördinator

    OdgovoriIzbriši
  11. Najprej čestitke in zelo super darilo bo dobil :-)) Moj skok pred leti je bil nepozaben! Naj bo tudi njegov :-))
    Krasna kuverta in zelo hudomušen motiv, ki si ga lepo pobarvala!
    Hvala, ker se igraš z nami pri Milk Coffee!

    OdgovoriIzbriši
  12. Najprej čestitke dragemu za RD in tebi za res izvirno pa še lepo opremljeno darilo.
    Takšne kuverte so bile že pred časom pravi hit med ustvarialkami in super je, da si jih spet prinesla med nas, smo na njih že malo pozabile :). Zelo mi je všeč motiv padalca, krasno si ga uporabila, prima je res.
    Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lili tudi tebi hvala. Mene pa so te kuvertice pritegnile ravno zaradi enostavne izdelave...in sem zdaj čisto navdušena ;)))

      Izbriši
  13. Krasno kuverto si naredila možu in upam, da jo je bil zelo vesel (pa ne samo zaradi bona). Res ti je lepo uspela in lepe barve si izbrala, pa super motivček. Jaz sem jih naredila že kar nekaj, vendar v glavnem dvojne (se na obeh straneh odprejo), tukaj jih lahko pogledaš http://www.mojalbum.com/taca/kuverte-dvojne-in-enojne. Lep vikend ti želim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zvonka hvala...resnično je bil presenečen ;))) hvala tudi za link!

      Izbriši
    2. Wwwaaauuuu Zvonka...čudovite so....in koliko jih je! Še kaj nam na blogu pokaži ;)))

      Izbriši
  14. Wow! Amazing Project! Love all your Details

    OdgovoriIzbriši
  15. Fun card! Thanks for linking up at our "Make It Sparkle" Challenge at Crafty Sentiments. Hugs, Cathy

    OdgovoriIzbriši
  16. Jana, prekrasna je kuverta. A ovakvom poklonu bih se i ja jako obradovala. Vjerujem da je tvoj dragi bio presretan.A otisak koji si upotrijebila mi je presladak.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  17. Beautiful kuvert!
    Thank you for participating ScrapbookStampSociety Challenge
    Gr.Kaija DT-member

    OdgovoriIzbriši
  18. Ooooo luštna ideja in izvedba :) Verjamem da je bil možek vesel, ker je lepa od zunaj in od znotraj ;)

    OdgovoriIzbriši
  19. iii, kakšen simpatični motiv! Kot nalašč za tvojega adrenalinskega možeka.
    Krasna kuverta in lepo, ker si se spomnila tudi zadnje strani.

    OdgovoriIzbriši
  20. Res lepo narejeno. Čudovito darilo. :)

    OdgovoriIzbriši
  21. Adorable!
    Thanks for entering our Not Just Cards Challenge!
    Monica - DT

    OdgovoriIzbriši
  22. Super darilo za tvojega dragega, ki si ga zapakirala v lično izdelano kuverto.
    Hvala za namig za vodni izziv ;)

    OdgovoriIzbriši
  23. Such a pretty gift envelope. Love your design. Thanks for sharing over on AYLI. Carolxx

    OdgovoriIzbriši
  24. Thanks for being of our challenge Thank you/ winter colors at Digi Choosday Challenge Blog. Monica-dt

    OdgovoriIzbriši
  25. ooo, Jana to bo moz vesel. Samo te opozarjam, moj J. je pri teh istih sel na tandemski skok in pol mu je bilo tako fajn, da se je bilo treba takoj prijavit na tecaj za padalca in zdaj ze veselo sam skace, jaz pa trepetam :)))) Cudovito kuverto si naredila.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja Vladka mislim, da se bo res nekaj takega zgodilo ;))) Je že nekajkrat omenil, da bi šel na tečaj. Bom sporočila po spomladanskem skoku, kako je bilo ;)))

      Izbriši
  26. this is lovely, a fun image
    Thank you for joining us at The Paper Shelter xx

    OdgovoriIzbriši
  27. beautiful card & envelope combo. Thanks for joining us at 613 Avenue Create. PennyRae DT

    OdgovoriIzbriši
  28. Z zamudo čestitke tvojemu možeku, super darilo si mu pripravila :) Sem že gledala te kuverte, ampak se nisem nikoli poglobila toliko, da bi ugotovila, kako se jih izdela - mogoče me bo zdaj zagrabilo, ko si ti tako navdušena, hvala za link :)

    OdgovoriIzbriši
  29. Čestitke tvojemu možičku! Čudovita kuverta in fantastično darilo :)!

    OdgovoriIzbriši
  30. Beautiful! Thanks for joining us at Crafts 4 Eternity this week hugs x

    OdgovoriIzbriši
  31. gorgeous project! Thanks for joining us at CraftyCatz. Kim x

    OdgovoriIzbriši
  32. Waaaa kako lepo!!! krasne barve in lepo okrašeno. hvala, ker sodeluješ na AYLI izzivu! lp

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar! Z veseljem ga preberem. Želim ti lep dan še naprej, Jana
Thank you for your comment! I read it with pleasure. Have a nice day, Jana